مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد؛

جمع آوری بانک اطلاعاتی شهداء دانشجو در فارس

بانک اطلاعاتی شهداء دانشجو در استان فارس جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد کلوانی مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: نمایش و اکران فیلم، مستند و پخش نماهنگ‌های دفاع مقدس، صدور بیانیه‌ های تحلیلی ویژه بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با محوریت دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر و جمع‌آوری اسناد، مدارک و آثار شهداء دانشجو در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی شهداء دانشجو است.


مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های فارس بیان کرد: برپایی غرفه و نمایشگاه دفاع مقدس با موضوع سیره شهداء، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی فضاسازی محیطی و تبلیغاتی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ازبرنامه‌ های هفته دفاع مقدس در استان است.


کلوانی با بیان اینکه به دنبال برگزاری میزگرد تحلیلی دانشجویی، رسانه‌ای جنگ دیروز جنگ امروز با حضور فعالان دانشجویی دانشگاه در صدا و سیمای مرکز فارس هستیم بیان کرد: از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان، به ویژه رسانه‌های تحت اختیار مجموعه دانشجویی نیز استفاده می‌شود.


وی با اشاره به آغاز عملیات فرهنگی سرکشی از خانواده‌های معظم شهداء دانشجو در فارس با عنوان میثاق با هم دانشگاهی آسمانی در سراسر استان، ویژه دومین یادواره سرداران ۳۸۴ شهید دانشجوی استان فارس تصریح کرد: تجدید پیمان با شهداء گمنام مدفون در دانشگاه‌ های استان با عنوان افلاکیان دانشگاه و برگزاری ویژه برنامه معرفی شهید علی اکبر پیرویان به عنوان شهید شاخص دانشجوی فارس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.


کلوانی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌ها اضافه کرد: مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ایام ماه محرم در دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

 جمع آوری اطلاعات شهداء دانشجو در فارس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار