11مهر، آخرین مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر ایلام

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد : ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر استان تا 11 مهر ادامه خواهد داشت.

11مهر، آخرین مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر ایلام

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شکرالله شیرخانی گفت : هدف از برگزاری دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر ایلام، اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان است.

وی ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: ثبت نام از روز شنبه 11شهریورماه سالجاری آغاز و تا پایان روز سه‌شنبه 11 مهرماه ادامه خواهد داشت .

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : تمام صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می‌توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

شیرخانی اظهار کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام واقع در بلوار دانشجو- اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایلام، طبقه دوم، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 08432221925 تماس بگیرند.


انتهای پیام/ه


ثبت نام در جشنواره کارافرینان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.