اختصاص نیمی از اعتبار اشتغال روستایی استان مرکزی به خمین

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی از اختصاص نیمی از اعتبار اشتغال روستایی استان مرکزی به خمین خبرداد.

 فائض‌پور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی در حاشیه جلسه بررسی طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاران روستایی در خمین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  از اختصاص نیمی از اعتبار اشتغال روستایی استان مرکزی به خمین خبرداد.

فائض‌پور با اشاره به سیاست‌های ابلاغی دولت به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در روستا‌ها گفت: اعتبار اشتغال روستایی امسال استان مرکزی ۲۰ میلیارد تومان است که سهم شهرستان خمین از این اعتبار به دلیل مشکل بیکاری ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فائض‌پور افزود: عمده مشکلی که سرمایه‌گذاران روستایی با آن روبرو هستند، تهیه وثیقه است که برخی از آن‌ها با توجه به مبلغ درخواستی قادر به ارائه وثیقه مورد نظر بانک نیستند.

در جلسه بررسی طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاران روستایی در خمین به منظور رفع مشکلات تولیدکنندگان برگزار شد و در این جلسه ۲۲ نفر از سرمایه‌گذاران طرح‌های خود را ارائه دادند تا مورد بررسی قرار گیرد.

ساداتی فرماندار خمین هم در این جلسه گفت:۵۴ طرح کارآفرینی و اشتغالزایی خرد روستایی در خمین امسال برای دریافت تسهیلات به بانک سینا و پست بانک معرفی شدند که چهار طرح آن حدود ۱۵ میلیارد ریال است که با اجرای آن‌ها زمینه اشتغال ۳۰ نفر در روستا‌های خمین فراهم می‌شود.

انتهای پیام / ج


جلسه بررسی طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاران روستایی در خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.