اشتغالزایی بيش از 1500 نفر در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت:با فعاليت 20كارگاه پوشاک زمينه ايجاد اشتغال بيش از 1500 نفر فراهم می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحيمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: استان كرمانشاه در زمينه توليد پوشاك ، استان توانمندی است همان گونه كه اجرای اين طرح در بعضی از شهرستان ها از جمله اسلام آباد غرب و صحنه با توفقيات خوبی همراه بوده است.

رحیمی سازمان برنامه و بودجه، شركت شهرك های صنايع كوچك، بانك كشاورزی، انجمن صنايع پوشاك ايران و سازمان صنعت معدن و تجارت را از جمله ارگان ها و دستگاه های ذيربط در پيگيری اين طرح عنوان كرد و گفت: در اين كارگروه آماده هستيم كه از ظرفيت انجمن صنايع پوشاك ايران از جمله برند هاكوپيان استفاده كنيم تا طرح با موفقيت بيشتری در استان همراه گردد.


وی همچنين به نقش ارائه آموزش از سوی اداره فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در اجرای اين طرح اشاره كرد و گفت: بحث آموزش به متقاضيان و جويندگان كار در اين بخش يكی از نكات بسيار مهم و اساسی است كه اداره كل فنی و حرفه ای استان بايد در اين زمينه برنامه های اجرايی خود را دنبال كند.

 

انتهای پیام/ز

راه اندازی 20کارگاه پوشاک در استان کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار