معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی:

فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه مأموریت‌های ناجا/تقارن هفته ناجا با ماه محرم الحرام اوج خدمتگزاری پلیس

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: فرامین فرماندهی معظم کل قوا در هر حوزه‌ای که باشد، سرلوحه مأموریت‌های کارکنان ناجا است.

فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه مأموریت‌های ناجا/تقارن هفته ناجا با ماه محرم الحرام اوج خدمتگزاری پلیس  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ غلامرضا جعفری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی در جمع معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم الحرام، افزود: ایام محرم فرصتی مناسب برای تبیین اهداف قیام تاریخی عاشورا است.

وی بیان داشت: اگر امروز بصیرت و معرفت حسینی و درس‌های گرفته شده از مکتب امام حسین (ع) نباشد چه بسا ما هم به خطا رفته و نتوانیم مکتب امام حسین (ع) را یاری کنیم، زیرا دشمنان از رشد بیداری اسلامی به تاسی از فرهنگ عاشورا، واهمه دارند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به برگزاری هفته ناجا امسال از چهاردهم تا بیستم مهرماه، گفت: تقارن هفته ناجا با ماه محرم الحرام اوج خدمتگزاری پلیس را در پی خواهد داشت.

سرهنگ جعفری همچنین با اشاره به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید، اشتغال" نامگذاری شده، بیان داشت: فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در هر حوزه‌ای که باشد سرلوحه مأموریت‌های کارکنان نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در دو بخش درون و برون سازمانی می‌تواند در تحقق شعار سال کمک کند، تصریح کرد: این مجموعه در حوزه درون سازمان با استفاده مطلوب از امکانات و تجهیزات در دسترس و صرفه جویی در مصرف انرژی و در حوزه برون سازمانی با حفظ و ایجاد امنیت زمینه تحقق شعار سال را فراهم می‌کند.

سرهنگ جعفری  با تاکید بر حضور موثر یگان‌های انتظامی در هفته ناجا، افزود: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی باید هدفمند و تاثیرگزار بوده و اگر بر اساس اهدف و تدابیری که برای آن برنامه‌ها تعریف شده، انجام دهیم بدون شک موفق خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تقارن هفته ناجا با ماه محرم، تاکید کرد: برنامه‌های اجرایی هفته نیروی انتظامی باید رنگ و بوی محرم داشته و فرماندهان و مسئولان برنامه‌ها را طوری برنامه ریزی کنند که مغایرتی با ارزش‌های دینی و اسلامی نداشته باشد.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه در هفته ناجا باید برنامه‌های متنوع و با کیفیتی در راستای ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان اجرا شود، تصریح کرد: برنامه‌های باکیفیت خیلی ارزشمند، کارآمد و موثر بوده و خدمت رسانی شایسته به مردم باید در هفته نیروی انتظامی نمود پیدا کند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصت آگاه سازی جامعه از عملکرد پلیس است، گفت: استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه ملی و دیگر رسانه ها، یکی از رویکرد‌های نیروی انتظامی در این هفته است.

وی همچنین بر همراه سازی مسئولان استانی برای پیشبرد برنامه‌های هفته ناجا تأکید کرد و گفت: مشارکت‌های مردمی و همگام سازی مسئولان و خیرین امنیت ساز در اجرای مطلوب برنامه‌های این هفته نقش بسزایی خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با تاکید بر ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در هفته ناجا،افزود: تراکم کاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی نباید در خدمات رسانی پلیس به مردم خللی وارد کند.


انتهای پیام/ع

تقارن هفته ناجا با ماه محرم الحرام اوج خدمتگزاری پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار