رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد:

ساماندهی هر چه زودتر جاده های منتهی به مرز مهران

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: جاده هایی که برای اربعین امسال در ایلام و مهران آماده شده باید ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای امروز در نشست ستاد سوخت اربعین در مرز مهران اظهار داشت: برای اربعین سال جاری از سوی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور تمهیدات لازم در بخش های لازم برای تسهیل در تردد زوار اربعین در مرز مهران اندیشیده شده است.

وی گفت: مهمترین بخش مرز مهران راه ها هستند و جاده های مواصلاتی مهران تا اربعین باید آماده شوند.

کشاورزیان افزود: جاده هایی که برای اربعین امسال در استان و مهران آماده شده باید ساماندهی و جاده هایی که بعد از اربعین کار تکمیلی آنها به اتمام خواهد رسید باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند که گره ترافیکی در اربعین نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: یک سری کارهایی در پایانه انجام شده که این پروژه ها باید تا قبل از اربعین به اتمام رسد.

معاون وزیر راه اضافه کرد: پارکینگ بزرگ اربعین باید آسفالت شده و کمربند شرقی نیاز است که روشنایی آن انجام شود.

وی بر شناسنامه دار شدن پارکینگ های اربعین در داخل و خارج از شهر مهران تاکید کرد و گفت: با شناسنامه دار شدن پارکینگ های اربعین علاوه بر سهولت در تردد زوار مشکلات سالهای گذشته برای انتقال خودرو های زائران برطرف می شود.

وی گفت: تمهیدات لازم برای ورود و خروج زوار در نظر گرفته شده و موضوع تزریق کافی اعتبار برای تکمیل مسیر اربعین از ایلام تا مهران در ستاد مرکزی اربعین مطرح می شود.

کشاورزیان ادامه داد: جاده ملکشاهی به مهران که به عنوان جاده جایگزین در اربعین از آن استفاده می شود ساماندهی و مشکل پل در این محور توسط سپاه مرتفع شودتا همچون سال گذشته شاهد تسهیل در تردد زائرین باشیم.

وی تصریح کرد: ماشین های آتشنشانی توسط شهرداری ها برای بحث اربعین در پایانه و مسیر استقرار یابند.

انتهای پیام/ب


لزوم توجه جدی به آماده سازی جاه های مواصلاتی مهران-ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.