مسدود شدن لوله‌های فاضلاب شهر ژنو با اسکناس‌های ۵۰۰ یورویی!

تحقیقات درباره علت مسدود شدن لوله‌های فاضلاب شهر ژنو با اسکناس‌های ۵۰۰ یورویی آغاز شد.

مسدود شدن لوله‌های فاضلاب شهر ژنو با اسکناس ۵۰۰ یورویی!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست: مقامات سوئیس از آغاز تحقیقات درباره اقدام عجیب فردی که موجب مسدود شدن لوله های فاضلاب یک بانک و چند رستوران در شهر ژنو شده، خبر دادند.

چندی پیش، لوله های فاضلاب یک بانک در شهر ژنو، سوئیس مسدود شد. مسئولین بانک پس از انجام اقدامات اولیه متوجه شدند لوله های فاضلاب با اسکناس های 500 یورویی که ظاهرا با قیچی خُرد  شده بودند، مسدود شده است. در روزهای بعد نیز چند رستوران در آن حوالی از بسته شدن لوله های فاضلاب به واسطه اسکناس های 500 یورویی خبر دادند.

طبق گزارش بلومبرگ، ارز رایج در سوئیس، فرانک سوئیس است. در حالی که اتحادیه اروپا تخریب و نابودی ارز خود را ممنوع کرده، از بین بردن اسکناس در سوئیس جرم محسوب نمی شود. مقامات محلی نیز صرفا به واسطه کنجکاوی، تحقیقات درباره عامل این اتفاقات و انگیزه وی را آغاز کرده اند.

«هنری دلاکاسا»، سخنگوی دفتر دادستانی ژنو به بلومبرگ گفت:  به احتمال زیاد انگیزه ای پشت این داستان وجود دارد. برای همین تحقیقات در این مورد آغاز شده است.

شبکه بی بی سی پیش از این گزارش داد چاپ اسکناس های 500 یورویی به دلیل سوء استفاده از آن در فعالیت های غیرقانونی در حال کاهش است و به زودی متوقف می شود. این اسکناس همچنان کاربرد اقتصادی دارد.

انتهای پیام/

 

نابودی اسکناس‌های 500 یورویی توسط فردی ناشناس در سوئیس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار