توسعه شبکه مخابرات روستایی

مدیرکل دفتر امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات در سفر به مهاباد از انعقاد قرارداد همکاری با اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای توسعه شبکه مخابرات روستایی خبر داد.

توسعه شبکه مخابرات روستایی در مهابادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرکل دفتر امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات در مهاباد از سه برابر شدن اعتبارات توسعه شبکه مخابرات روستایی خبر داد و گفت:براساس قرارداد، هفت هزار میلیارد ریال اعتبارات در اختیار دو اپراتور همراه اول و ایرانسل قرار می گیرد و براین اساس موظف می شوند تا دو سال آینده تمام روستاها را زیر پوشش قرار دهند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه زمانبندی، مقرر شده وزارت ارتباطات، مبالغی را در اختیار مخابرات استان قرار دهد تا مشکل بقیه روستاهای شهرستان از نظر پوشش اینترنتی رفع شود.

جلال محمودزاده با اشاره به اینکه ، هم اکنون از 224 روستای شهرستان مهاباد تنها 40 روستا دارای اینترنت هستند. افزود: شرکت مخابرات متعهد شده سرویس هایی را با پهنای باند بالا تا ده روز آینده در شهر و روستاهای دارای اینترنت ارائه دهد.

بهمن اسماعیل زاده مدیر منطقه مخابرات آذربایجان غربی گفت: با توجه به وجود 997 کیلومتر فیبر نوری در استان می توان در سریعترین زمان پوشش اینترنتی روستاها را تکمیل و متعهد شدیم در شش ماه آینده تمام روستاهای شهرستان مهاباد را از این سامانه برخوردار کنیم.

همچنین در این سفر بر پیگیری اختصاص 14 دستگاه بی تی اس برای افزایش پوشش تلفن همراه در محورهای مهاباد- بوکان و مهاباد- سردشت تأکید شد .

انتهای پیام/ع


رفع مشکل اینرنت روساهای هاباد در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.