رئیس راهنمایی و رانندگی گلستان:

محدودیت‌های ترافیکی همزمان با رژه ۳۱ شهریورماه در استان گلستان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس و مراسم رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح در مسیرهای رژه به اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ ایوب شرافتی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره محدودیت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح در استان اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های رژه در شهر‌های استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: این محدودیت‌ها در گرگان در میدان بسیج ورودی غربی شهر گرگان از ابتدای سایت اداری به سمت میدان بسیج، در گنبد کاووس از کمربندی شهید صیاد شیرازی از میدان حضرت امام علی (ع) تابریدگی دانشگاه آزاد اسلامی و در کردکوی حد فاصل میدان انقلاب به میدان امیر المومنین (خیابان سردار جنگل) به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اجرای این طرح از حد فاصل میدان شهداء- میدان ولایت در علی‌آباد، تصریح کرد: این طرح در آزادشهر در خیابان شهید رجائی بلوار دانشجو اجرا خواهد شد.

سرهنگ شرافتی مسیر‌های جایگزین در گرگان را از ورودی سایت اداری – میدان هزار پیچ- بلوار دانشگاه- میدان مادر- میدان مفتح و در کردکوی از میدان با لا جاده- میدان امیرالمومنین (ع) اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان این مسیر‌ها را در علی آباد از میدان شهداء- خیابان پاسداران، در آزادشهر از میدان، ولی عصر (عج) خیابان امام خمینی (ره) – خیابان شهید رجائی- رجائی ۱۰ و میدان امام علی (ع) – بلوار شهید کوهساری اعلام کرد.

وی مسیر‌های بلوار حضرت امام خمینی (ره) جنوبی– میدان ۱۷ شهریور- بلوار ۱۷ شهریور شرقی- میدان آزادگان به سمت کمربندی و بلوار حضرت امام خمینی (ره) جنوبی- میدان ۱۷ شهریور بلوار ۱۷ شهریور شرقی- میدان آزادگان- خیابان آزادگان- بلوار دانشجو- بلوار امام رضا (ع) را به عنوان مسیر‌های جایگزین در گنبدکاووس اعلام کرد.

انتهای پیام/پ

محدودیت‌های ترافیکی در استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.