شور حسینی همراه با شعور باشد

فرماندار بیجار گفت: برخی از شور حسینی جوانان سوءاستفاده می‌کنند بنابراین باید این شور در تداوم و همراه با شعور حسینی باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بیژن زندیه فرماندار بیجار دیروزدر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار که در سالن کنفرانس مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد، به فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری حسینی اشاره وگفت: نقاط ضعف و قوت هیأت‌های عزاداری باید مشخص و برای رفع و تقویت آنها در سنوات آتی تلاش شود.

زندیه در ادامه به هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا و کربلا اشاره و بیان کرد: امام حسین(ع) برای محافظت از دین اسلام و احیای فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.

فرماندار بیجاربا بیان اینکه همه ساله در ایام محرم شور حسینی در ایران اسلامی به پا می‌شود، گفت: برخی از شور حسینی جوانان سوءاستفاده می‌کنند بنابراین باید این شور در تداوم و همراه با شعور حسینی باشد

وی به هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر در هفته اول محرم اشاره و بیان کرد: تداوم و هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورای حسینی باید در این ایام بیش از هر ایام دیگری نمود یابد.

این مقام مسوول در ادامه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از انحطاط و نابودی دور خواهد کرد، گفت: این فریضه الهی باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ م ح

امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از انحطاط دور خواهد کرد

 

زندیه با اشاره به برگزاری چهارمین سوگواره استانی تعزیه و مرثیه راویان عشق در دهه سوم محرم بر استفاده از تمامی امکانات استانی و شهرستانی در این راستا تأکید کرد.

انتهای پیام/ م ح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.