فرماندار همدان:

سخنان ترامپ نوعی لفافه بازی است تا اقدام به عمل

فرماندار همدان در واکنش به سخنان ترامپ گفت: ترامپ دارای شخصیتی جنجالی وسخنان وی درحد لفافه است و نمی تواند تهدیدات خود را عملی کند.

سخنان ترامپ نوعی لفافه بازی است تا اقدام به عمل به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی فرماندار همدان در واکنش به سخنان اخیر ترامپ در سازمان بین الملل  با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا دارای شخصیتی جنجالی وتهدید آمیز است افزود: وی از ابتدای ریاست خود همین لفافظی را داشته است.

وی با بیان اینکه  نخستین سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با واکنش ها و انتقادات بسیاری از سوی رهبران و مقامات جهانی روبرو شد ادامه داد: سخنرانی او در شرایطی بود که از حمایت رژیم صهیونستی برخوردار بود.

تعالی اظهار داشت: ترامپ برای دلگرمی صهیونیست چنین سخنانی را ایراد کرد وگرنه اگر آمریکا بخواهد بشکل فردی حرکتی در هر زمینه ای انجام دهد باید رضایت و حمایت متحدین سازمان ملل بخصوص اروپا را جلب کند.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد: سخنان ترامپ همواره در حد تهدید بوده وجرات به اقدام وعمل ندارد وچنین رفتاری نیز نمیتواند تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروزه دنیا حرف منطق را قبول می کند ابراز کرد: هنگامی که در مجمع سازمان ملل صحبت می شد بیشتر به حرف های منطقی وقابل قبول توجه می شد بنابراین در این مراسم هم موضع گیری متحدین هم آشکار بود و همه به نحوه سخنان ترامپ موضوع گیری خود را نشان دادند.

فرماندار همدان اظهار داشت: رئیس جمهور کشورمان نیز با سخنرانی برخاسته از منطق  ودر شأن نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان شکنی به رئیس جمهور آمریکا داد.

انتهای پیام/ج

سخنرانی ترامپ تنها در حد حرف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.