درخشش 16 هنرجو آموزشگاه رویای رنگی سنندج در جشنواره وقف چشمه همه جاری

مدیر مسئول آموزشگاه رویای رنگی سنندج از درخشش ۱۶ هنرجو این آموزشگاه در بخش کودک و رشته نقاشی پنجمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ نگین وکیلی، مدیر مسئول آموزشگاه رویای رنگی سنندج گفت: پنجمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در رشته های نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی به میزبانی استان کردستان برگزار شد که از ۲۷ استان کشور در این جشنواره شرکت و به دبیرخانه آن اثر ارسال کرده بودند.

وی با بیان اینکه 200 اثر در بخش کودک به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، عنوان کرد: در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری که هفته جاری در سنندج برگزار شد که در این مراسم 16 نفر از هنرجوبان این آموزشگاه موفق به کسب عناوین برتر شدند.

وکیلی، ادامه داد: بیش از 30 اثر از هنرجویان این آموزشگاه برای جشنواره وقف در رده سنی 6 تا 16 سال ارسال شد که در این دوره در رشته نقاشی از فاطمه گلمحمدی، آیسا ابراهیمی، آرینا فاطمی، باران حیدری، نازانین کرمی و نسترن موسوی و جمع دیگری از کودکان که آثار آنها برگزیدند شدند، با اهدای هدایا و لوح های سپاس تجلیل شد.

این مربی هنرهای تجسمی به برگزاری سه دوره نمایشگاه نقاشی هنرجویانش اشاره و خاطر نشان کرد: اسفند ماه سال 95 بزرگترین نمایشگاه نقاشی کودک در غرب کشور توسط آموزشگاه رویای رنگی در سنندج برپا شد که در آن 380 تابلو نقاشی کار هنرجویان این نمایشگاه به معرض نمایش درآمد.
انتهای پیام/م

درخشش  هنرجو یان سنندجی در جشنواره وقف چشمه همه جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.