مهلت ۱۲۰ روزه پلیس راهور مازندران

خداحافظی با پرداخت جرایم رانندگی معوقه پارسال با اجرای طرح بخشودگی دیر کرد پلیس راهور مازندران

مهلت اجرای طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی معوق سال ۹۵ در استان مازندران تا آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: برابر مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی و به استناد بند (ج) تبصره ۱۱ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور، دیر کرد ناشی از پرداخت نکردن جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۵ مورد بخشودگی قرار گرفته و مالکان خودرو‌های دارای جرایم معوق تا پایان آذر ماه ۹۶ مهلت پرداخت دارند.


وی افزود: بر این اساس و با تمهیدات اندیشیده شده، مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه ۲ برابری، اصل مبلغ را بپردازند.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: رانندگان برای استفاده از این تسهیلات نیازی به مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی ندارند و این تسهیلات به طور متمرکز در سامانه اجرائیات پلیس راهور اجرایی شده است.


سرهنگ باقری افزود: مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق ارسال vin خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ یا مراجعه به پلیس +۱۰ و یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.


وی گفت: همچنین تسهیلات پرداخت موردی جرایم رانندگی در سامانه راهور ۱۲۰ مهیاست و رانندگان می‌توانند به صورت یکجا و یا موردی نسبت به پرداخت جرایم رانندگی اقدام کنند.


انتهای پیام/ع


۱۲۰ روز تا اجرای طرح بخشودگی دیر کرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال ۹۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.