تولیت آستان قدس رضوی:

هزینه نقض برجام باید بالا برود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید دولتمردان ایران هزینه آمریکایی ها را در نقض برجام بالا ببرند و و به دنیا نشان دهند که آنها از پیمان داری چیزی نمی فهمند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم« اذن عزا» که در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار شد گفت: سیاست ایران به تبعیت از عاشورا و محرم و صفر است و امروز ما با یزیدیانی مواجه هستیم که در دنیا ظلم و بد عهدی می کنند.

وی افزود: کشتارهای مسلمانان مظلوم میانمار ، ظلم ۷۰ ساله به مردم فلسطین، کشتار مردم یمن، عراق و سوریه تنها بخش هایی از جنایات استکبار است و در مقابل کسانی که در مکتب حسینی(ع) هستند نباید آرام بنشینند و به همین دلیل ایران در مقابل این جنایات ساکت نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید دولتمردان ما هزینه آمریکایی ها را در عهده شکنی برجام بالا ببرند و به دنیا نشان دهند که آنها از پیمان داری چیزی نمی فهمند.دولتمردان ما به تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی باید در مقابل آمریکا و طرفدارانش به گونه ای رفتار کنند که آنها از رفتار خود پشیمان شوند.

وی بیان کرد: امروز حکومت ما اقتدار بالایی در دنیا و پایگاه قوی مردمی دارد و باید تاکید کرد گره گشایی از مشکلات کشور تنها به دست جوانان حل می شود و بیگانگان گره ای از ما بازنخواهند کرد.باید همه بدانند باید به ملت اتکا کنند و نه به بیگانگان.

رئیس در ادامه تصریح کرد: آن روزی که زیارت عاشورا را ذات مقدس پروردگار و رسول گرامیش قرائت کردند اذن عزا به همه عالم داده شد.

وی افزود: امام رضا (ع) نیز به پسر شبیب توصیه کردند تنها به یاد اباعبدالله و اسرای کربلا باید اشک ریخته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ویژگی یاران اباعبدالله این بود که با بصری شمشیر می زدند و راه و رهبر را می شناختند و می دانستند مقصد کجاست.

رئیسی بیان کرد: پیام اباعبدالله تنها مربوط با آن سال نیست و هرجا ظلمی باشد با رهروان امام حسین(ع) بخروشد و فریاد بزند و عاشورا یک راه و گفتمان ظلم ستیزی است.

وی گفت: پیام حسین (ع) در روز عاشورا زمان و مکان را در هم می نورد و امروز بعد از هزار و ۴۰۰ سال این پیام در دنیا طنین انداز است و امروز در هر جای دنیا مبارزه به ظلم و ستم داشته باشد در عمل لبیک یا حسین(ع) گفته است.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/ی

همه بدانند باید به ملت اتکا کنند و نه به بیگانگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.