همایش شیرخوارگان حسینی در فارس + تصاویر

همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه فارس با مرکزیت و محوریت حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی هم زمان با اول محرم به نام روز جهانی حضرت علی اصغر (ع) در ۴۰۰ نقطه فارس برگزار شد.

این مراسم به صورت مستقیم از شبکه استانی فارس و شبکه‌های مختلف سراسری پخش و ۷۰ هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در فارس

شاهرخ صبوری، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در استان فارس گفت: پارسال همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۰۰ نقطه برگزار شد و استان فارس هم به لحاظ تعداد نقاط و هم به لحاظ جمعیت رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

همایش شیرخوارگان حسینی در فارس + تصاویر

وی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی با همکاری دستگاه‌های مختلف و به‌همت مرکز فرهنگی خادمین عاشقان ثارالله (ع) برگزار می‌شود و امسال نیز چهاردهمین سال برگزاری این همایش است.

همایش شیرخوارگان حسینی در فارس + تصاویر

صبوری بیان کرد: از ۷۰ هزار دست لباس تهیه شده ۴۰ هزار دست لباس میان مسئولان برگزاری این همایش در شهرستان‌های فارس توزیع و ۳۰ هزار دست لباس دیگر نیز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توزیع شده است.

همایش شیرخوارگان حسینی در فارس

وی تصریح کرد: در حاشیه همایش عظیم شیرخوارگان حسینی ۶ غرفه سلامت با حضور ۱۲۰ نفر از کارشناسان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز بهداشت والفجر در این حرم مطهر برای ارائه خدمات پزشکی رایگان و مشاوره به شیرخوارگان حسینی مستقر شده است.

همایش شیرخوارگان حسینی در فارس

برگزاری مسابقه "من به اسمم افتخار می‌کنم"، دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم و محکوم کردن کشتار مسلمانان و کودکان بی‌گناه میانمار و یمن از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/ر


همایش شیرخوارگان حسینی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار