نیروهای مسلح مستقر در کردستان از آمادگی قابل تحسین برخوردارند

فرمانده سپاه کردستان گفت:نیروهای مسلح مستقر در کردستان به تبعیت از همه نیروهای مسلح در سراسر کشور از آمادگی قابل تحسین برخوردارند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در سخنرانی مراسم سان و رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان در بلوار آزادگان سنندج، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ایران در دفاع مقدس دفاعی همه جانبه داشتند و برای مقابله با توطئه‌های شرق و غرب و در لبیک به مقتدای خود، فرزندانشان را در راه خدا به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کردند.

وی افزود:نیروهای مسلح مستقر در کردستان به تبعیت از همه نیروهای مسلح در سراسر کشور از آمادگی قابل تحسین برخوردارند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان بیان کرد: راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران در استان کردستان تامین امنیت پایدار برای مردم در مقابله تمام عیار با هر نوع تهدیدی است.

سردار رجبی ادامه داد: نیروهای مسلح استان کردستان با استفاده از تجربیات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس با دارابودن تجهیزات و جنگ‌افزارهای پیشرفته بخش قابل‌توجهی از قدرت بازدارندگی ایران را تشکیل داده‌اند و هر روز این روند را تداوم می‌بخشند.

وی افزود: مردم کردستان با پیشمرگان مسلمان و پاسداران حریم ولایت در دو جبهه مقابله با مزدوران استکبار و رژیم بعث عراق در تراز انقلاب اسلامی در دفاع مقدس مجاهدت کردند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در استان کردستان و در راس، سپاه پاسداران، ضمن اجرای دقیق وظیفه ذاتی خود یعنی تامین امنیت پایدار، اقدام گسترده‌ای در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در زمینه‌های عمران و زیرساخت و معیشت مردم در بیش از ۳۰۰ روستای با ضریب محرومیت بالا دارند.

وی تصریح کرد: سپاه بیت‌المقدس از سال ۸۸ تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی را در کردستان انجام داده و در حال حاصر نیز بیش از هزار پروژه را در دست اقدام دارد.

فرمانده سپاه کردستان در پایان گفت: نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان آمادگی خود را برای مقابله با هر تهدیدی در بیرون از مرز و جدار مرز و داخل مرز با وحدت رویه و تعامل بالا اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/م

نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان آمادگی خود را برای  مقابله با هر تهدیدی را اعلام می دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.