رویدادهای مهم ورزشی 31 شهریور ماه به روایت تاریخ؛

همزمان با آغاز تجاوز بعثی ها / یاران حبیبی بنگلادش را گلباران کردند

امروز جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶هجری شمسی برابر با ۱ محرم ۱۴۳۹هجری قمری و ۲۲سپتامبر ۲۰۱۷میلادی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،۳۷ سال پیش در چنین روزی، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا موفق شد با نتیجه پر گل ۷-صفر تیم فوتبال بنگلادش را در هم بکوبد. این بازی در ورزشگاه صباح السالم (نادی الکویت) کویت، با حضور ۲ هزار تماشاگر و به قضاوت عبدالسلام راشد از پاکستان برگزار شد.

بهتاش فریبا به ترتیب در دقایق ۱۱، ۳۷، ۸۰ و ۸۲، عبدالرضا برزگری در دقایق ۳۲ و ۸۷ و حسن روشن در دقیقه ۲۱ گلهای تیم ایران را زدند. برای تیم ایران در این مسابقه ناصر حجازی، نصرالله عبدالهی، مهدی دینور زاده، حبیب خبیری، عبدالرضا برزگری، امیر مرزوقی، حمید علیدوستی (حمید درخشان از دقیقه ۶۴)، محمود حقیقیان (رضا نعلچگر از دقیقه ۲۶)، ایرج دانایی فرد، حسن روشن و بهتاش فریبا به میدان رفتند. هدایت تیم ایران بر عهده حسن حبیبی بود.

۳۱ سال پیش در چنین روزی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات فوتبال دهمین دوره بازی های آسیایی موفق شد با نتیجه 2-صفر تیم فوتبال ژاپن را شکست دهد. این بازی در ورزشگاه دائه جون کره جنوبی، با حضور 30 هزار تماشاگر و به قضاوت عبدالله النصیر از عربستان سعودی برگزار شد. سید مهدی ابطحی در دقیقه ۵ و ناصر محمدخانی در دقیقه ۱۷ گلهای تیم ایران را زدند. برای تیم ایران در این مسابقه احمد سجادی، سید مهدی ابطحی، اصغر حاجیلو، مرتضی فنونی زاده، حسین مسگر ساروی، مجید نامجو مطلق، سیروس قایقران، ناصر محمد خانی (شاهرخ بیانی از دقیقه ۸۵)، کریم باوی (غلامرضا فتح آبادی از دقیقه ۲۷)، شاهین بیانی و عبدالعلی چنگیز به میدان رفتند. هدایت تیم ایران بر عهده پرویز دهداری بود.

انتهای پیام/

بازی های تیم ملی فوتبال به روایت تاریخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار