جهادی عمل کردن در تحقق اقتصاد مقاومتی

امام جمعه موقت آبادان گفت:جهادی عمل کردن در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهترین پاسخ به یاوه گویی رئیس جمهوری آمریکا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام جعفر علوی کیا در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبادان افزود:دشمن درصدد است اقتصاد، فرهنگ، ایمان و دانش فرزندان ایران اسلام را زیر سوال ببرد و اجازه ندهد کشور راه پیشرفت و ترقی را در پیش گیرد.

وی گفت:رئیس‌جمهوری امریکا از عقل ، اخلاق و شعور اجتماعی بدور است و تجاری است که همه چیز را مادی می‌بیند.

حجت الاسلام علوی کیا در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه آبادان به آغاز محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اشاره کرد و اظهار داشت:14 قرن است که مردم آزاده فریاد لبیک یا حسین(ع) سر می‌دهند و این فریادها باعث هراس دشمن شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دفاع همه جانبه مردم ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) گفت:در دفاع مقدس پرچم امام حسین علیه‌السلام را در دنیا برافراشته نگه داشتیم و این راه روشنگر مردم آزاده در تمام دنیا شد.

امام جمعه موقت آبادان اظهارداشت:دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کنند حماسه‌هایی که در دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام خلق شد منحرف یا از یادها فراموش شود.

حجت‌الاسلام علوی کیا افزود:حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس حفاظت از نظام اسلامی است.

نمازگزاران آبادانی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا در سازمان ملل را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل محکوم کردند.

انتهای پیام /د

نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.