هزینه ۳۱۳ میلیونی درمانی و بهداشتی مددجویان نوشهری

۳۱۳ میلیون تومان برای امور درمانی، بهداشتی و بیمه‌ای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در نوشهر هزینه شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بهرام کیاکجوری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر با بیان اینکه این نهاد در بخش بهداشت و درمان به مددجویان خدمات قابل توجهی ارائه می‌دهد، گفت: ۳۱۳ میلیون تومان برای امور درمانی، بهداشتی و بیمه‌ای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در نوشهر از ابتدای امسال تا کنون هزینه شده است.


وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت هزینه‌های سنگین درمان در زمان بیماری است، بر همین اساس کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بخشی از این هزینه‌ها به آن‌ها کمک می‌کند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر گفت:۸ میلیون تومان کمک هزینه درمان شامل فرانشیز، هزینه‌های دارو و بستری به ۸۷ خانوار تحت حمایت این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.


کیاکجوری با اشاره به ارائه خدمات بیمه اجتماعی به مددجویان افزود: زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد از بیمه تامین اجتماعی بهره مند می‌شوند و حق بیمه ۵۳۶ نفر از مددجویان به ارزش ۲۹۵ میلیون تومان از سوی کمیته امداد به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.


وی با اشاره به ارائه خدمات به بیماران صعب العلاج و خاص تحت حمایت گفت: ۷۸ بیمار خاص و صعب العلاج نوشهری تحت حمایت کمیته امداد هستند که ۱۰ میلیون تومان برای هزینه‌های درمانی و نگهداری به حساب این خانوار‌ها واریز شد.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر گفت: ارائه خدمات بهداشتی به سالمندان، معاینه مجریان طرح‌های اشتغال، پرداخت فرانشیز، تفاوت تعرفه، تهیه لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، لوازم و تجهیزات توان‌بخشی از دیگر خدماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان در بخش بهداشت و درمان ارائه می‌دهد.


شش هزار و ۶۰۳ نفر در نوشهر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ

 

پرداخت میلیونی هزینه درمانی در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.