معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان؛

به دلیل حجم زیاد خاک، امکان جست‌وجو وجود ندارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: به دلیل حجم زیاد خاک در حادثه ریزش کیک معدنی در دندی، امکان جست‌وجو برای تیم آنست وجود ندارد.

به دلیل حجم زیاد خاک، امکان جست‌وجو وجود نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غفور آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، با بیان اینکه تیم آنست از مرکز و تیم امداد و نجات از پایگاه ماه‌نشان از همان ساعات اولیه حادثه صبح امروز به محل اعزام شده‌اند، افزود: متاسفانه به دلیل حجم زیاد خاک، امکان جست‌وجوی فرد محبوس شده در زیر ضایعات وجود نداشته و درصد موفقیت عملیات جست‌وجو با شرایط فعلی منطقه بسیار پایین است.

وی با یادآوری اینکه حادثه مذکور در ساعت 11.30 دقیقه صبح امروز به جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اطلاع‌رسانی شد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت حال حاضر منطقه و حجم زیاد خاکی که به دلیل این ریزش به‌وجود آمده است، امکان اینکه راننده محبوس شده در زیر حجم انبوه ضایعات زنده باشد، بسیار کم است، لذا به دلیل امکان‌پذیر نبودن شرایط جست‌وجو، تیم آنست و پایگاه امداد و نجات ماه‌نشان به مراکز خود بازگشتند.

این مسئول با بیان اینکه در این شرایط، دستگاه‌ها و ادوات راه و شهرسازی باید وارد میدان شود، اظهار کرد: با توجه به حجم خاک انبوه شده در محل، باید خاک‌برداری انجام و جست‌وجو برای یافتن فرد حادثه‌دیده ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ز

به دلیل حجم زیاد خاک، امکان جست‌وجو وجود ندارد

منبع :ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.