دستبند قانون بر دستان شرور و زورگیر مسلح در دزفول

فردی که با قدرت نمایی با سلاح گرم در شهرستان دزفول موجب شرارت و اخلال در نظم عمومی می شد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و برخورد قاطعانه با اشرار و عاملان تيراندازی های غير مجاز در سطح استان، ماموران پليس شهرستان دزفول با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فردی را به هویت " ه – ف "که با قدرت نمایی با سلاح گرم موجب شرارت و اخلال در نظم عمومی شده بود را شناسايی كردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس با گشت زنی های نامحسوس و هدفمند فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند، که این اقدام پلیس رضایتمندی و قدردانی شهروندان را به دنبال داشت.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم داری سوابق شرارت مختلفی از قبیل قدرت نمایی با سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت و زورگیری بوده، افزود: متهم در تحقیقات بعمل آمده به 48 فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی، اذعان داشت: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی كه با تيراندازی های غير مجاز آسايش شهروندان را برهم می زنند به صورت قاطعانه برخورد نماید.

انتهای پیام/گ

شرور و زورگیر در دام قانون افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار