زنگ آغاز سال تحصیلی در هرمزگان به صدا درآمد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید هم زمان با سراسر کشور امروز در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه 2 بندرعباس نواخته شد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت : باید با نگاه آرمامی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب با هوشمندی وقدرت برای تعلیم و تربیت برنامه ریزی دقیقی را دنبال کرد.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ،هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم گفت:آنچه در زندگی داریم درس گرفتن از پیام عاشورا،خون شهدا و عشق به امام حسین (ع) است وسرافرازی کنونی کشور مرهون موفقیت هایی است که در دفاع مقدس بدست آوردیم.

 استاندار هرمزگان افزود: دانش آموزان باید با روحیه جهادی در کشف علم و دانش تلاش کرد.

فریدون همتی با بیان اینکه آموزش و پرورش بعد از نهاد خانواده مهم ترین نهاد اجتماعی است گفت : در کشور های توسعه یافته نگاه به آموزش و پرورش راهبردی است و اعتقاد بر این است هر چه در این بخش سرمایه گذاری شود در آینده ای نزدیک برگشت پیدا می کند.

مهناز احمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: پروژه عظیم مهر که برزگترین در طرح در کشور نیازمند همراهی همه مسئولان است.

ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلش شورای اسلامی نیز گفت: در شرق استان 200 مدرسه تخریبی وجود داردکه نیازمند بازسازی است.

دانش هاشمی پور مدیرکل اموزش و پرورش هرمزگان با قرائت پیام استانی وزیر آموزش و پرورش گفت : در هرمزگان 340 هزار دانش آموز با همکاری 14 هزار و 500 معلم سال تحصیلی جدید را در استان آغاز کردند.

هرمزگان 171 دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است .

انتهای پیام/ف

نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.