فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

اجرای 72 برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از اجرای حدود 72 برنامه در 700 نقطه استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجرای 72 برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و دبیران امر به معروف و نهی از منکر استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند گفت:در هفته دفاع مقدس در بسیج و سپاه حدود 72 برنامه در 700 نقطه استان اجرایی می‌شود که این برنامه‌ها در قالب نمایشگاه دفاع مقدس،رزمایش‌ها و سخنرانی‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ۷۰ اداره استان شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است،افزود:در این راستا ۳۰ شورا در مساجد،۵ شورا در اصناف و ۵ شورا در حوزه علمیه تشکیل شد.

سردار علی قاسمی گفت:هرکس که به دانشگاه دفاع مقدس نزدیک‌تر است باید برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به قانون امر به معروف و نهی از منکر افزود:پس از ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی در جهت جذب شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل گروه‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه در 70 اداره استان شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد،گفت:در این راستا 30 شورا در مساجد، 5 شورا در اصناف و 5 شورا در حوزه علمیه تشکیل شد.

قاسمی با بیان اینکه 70 گروه عامران به معروف و ناهیان از منکر تشکیل شده است،افزود:همچنین 700 نفر آموزش‌های امر به معروف و نهی از منکر را گذرانده اند و یک هزار و 500 نفر ثبت‌نام کردند که گزینش می‌شوند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دیدار های متعددی با شورای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد،اظهار کرد:بحث تذکر لسانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیرو‌های مسلح فعال است،گفت:همچنین نیرو‌های مسلح در امر به معروف و نهی از منکر پیشگام هستند.

انتهای پیام/غ

شورای "امر به معروف" در ۷۰ سازمان خراسان جنوبی تشکیل شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار