معاون استاندار بوشهر:

تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان بوشهری افزایش یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح تقویت بنیه علمی تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان بوشهری افزایش یافت.

تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان بوشهری افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: مهر آغازی است برای رویش و تشکر از فرهنگیانی که از امروز کار سنگین تعلیم و تربیت آغاز می‌شود.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و ایام شهادت امام حسین (ع)، افزود: فرزندان این مرز و بوم پرورش یافته مکتب حسینی هستند و از این بزرگوار درس پایداری را آموختند و موجب عزت، سربلندی کشور شدند. دفاع ما برگرفته از عاشورا بود و شعار آن پایداری و امر به معروف بوده است.  با آغاز جنگ تحمیلی دانش آموزان کلاس درس را ر‌ها کردند و در راستای آموزه‌های حسینی و راه آن بزرگوار حرکت کردند و به جبهه‌های جنگ برای دفاع رفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا نگاهی به تاریخ داشت به اینگونه صحبت نمی‌کرد. مردم ما در جنگ عراق نشان دادند که نه تنها در برابر عراق بلکه در جنگ قدرت‌های شرق و غرب توانستند پیروز شوند.

گراوند به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این طرح موجب رشد یک و نیم برابری قبولی دانش آموزان این استان در کنکور سراسری شد.

انتهای پیام /پ

تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان بوشهری افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.