ساختار فکری مدیران آینده را ، معلمان می سازند

توفیق معلمین در امر تعلیم و تربیت بهتر شدن مدیریت کشور است و ساختار فکری آینده را معلمین می‌سازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی با اشاره به همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ایام محرم گفت : آغاز حرکت تعلیم و تربیت باید با دفاع از ارزش‌های دینی، احیای فرهنگ جهاد و شهادت طلبی و فرهنگ مدیریت جامعه همراه باشد.


وی صلاح، سعادت و خاستگاه تعلیم و تربیت را معلمین برشمرد و افزود: توفیق معلمین در امر تعلیم و تربیت بهتر شدن مدیریت کشور است و ساختار فکری آینده را معلمین می‌سازند.


مروج الشریعه گفت : امروز بیش از هر چیز به خدمت خداپسندانه و توسعه‌گرا نیازمندیم و معلمین منشأ و محور توسعه هستند.


عباس لامعی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی نیز با بیان خلاصه‌ای از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان خراسان جنوبی در حوزه آموزش و پرورش گفت: خراسان جنوبی امسال رتبه هفتم را در کنکور سراسری کسب کرده و در سال‌های اخیر 75 رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن و عترت به دست آوردیم.


وی کسب 112 رتبه کشوری در مسابقات هنری، مقام اول پروژه مهر برای سه سال متوالی و احداث 170 فضای آموزشی را از دیگر موفقیت‌های آموزش وپرورش استان برشمرد.


لامعی با بیان اینکه به بحث تجاری‌سازی در آموزش و پرورش در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای شده است گفت: برقراری حق نوار مرزی برای سه هزار و 700 فرهنگی باعث استقرار معلمین در محل تدریس و آرامش آنها شد.
انتهای پیام/ک

"معلمان" به ارتقای کیفی دانش‌آموزان در امر تعلیم و تربیت کمک می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.