حدود 10هزا دانش آموز در گیلانغرب سال تحصیلی آغاز کردند

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان گیلانغرب گفت: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف ونهی ازمنکر بیانگر اهمیت تعلیم و تعلم همراه با ویژگی شهادت و دعوت به خوبی ها و دوری از بدی ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حشمت اله پارسا مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان گیلانغرب گفت: 9717 دانش آموز در سطح 238 آموزشگاه و 603 کلاس درس از امروز سال تحصیلی جدید را در این شهرستان آغاز می نمایند.

وی  بابیان اینکه  143 کلاس درس در سطح این شهرستان هوشمند سازی شده است گفت:همچنین در کنکور امسال بیش از 80 نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته های پزشکی ، دندان پزشکی، داروسازی و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند که این در نوع خود یک موفقیت چشمگیر است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب هم در سخنانی تلاقی بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس و عاشورای حسینی را یک تلاقی ویژه و یک درس خواند و گفت: انقلاب ما نتیجه قیام عاشوراست.

حجت الاسلام  خاص امیری افزود: دفاع مقدس ما هم راهش را از امام حسین به ارث برده است و امروز مدرسه ماهم بایستی با ایده علوی ومهدوی برنامه ریزی شود و هدف آموزش وپرورش هم همین است.

وی گفت:مدارس به سبب مرکزیت نقش اصلی را در رشد و توسعه جامعه برعهده دارد و بایستی همواره مورد توجه باشد ضمن اینکه نقش وجایگاه خانواده ، معلمان ومربیان نیز در تربیت نسل آینده ساز کشور نباید نادیده گرفته شود.

 

انتهای پیام/ز

دفاع مقدس ما هم راهش را از امام حسین به ارث برده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار