جان بابایی مطرح کرد؛

توسعه 130 اورژانس بیمارستانی در دولت یازدهم

معاون درمان وزارت بهداشت از توسعه 130 اورژانس بیمارستانی در دولت یازدهم خبر داد.

توسعه 130 اورژانس بیمارستانی در دولت یازدهمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم روز اورژانس و فوریت های پزشکی که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد با بیان اینکه من امیدوارم یک روز اورژانس هوایی به یک فعالیت اثر گذار  در کشور تبدیل شود، اظهار کرد: خوشبختانه باید اعلام کنم کمترین شکایت های ما در بحث حمل و نقل بیماران است.

وی با اشاره به اینکه اگر بیمار به موقع به بیمارستان منتقل نشود خدمات لازم را دریافت نمی کند ، افزود: حوزه اورژانس با زحمت های وزیر بهداشت و رئیس اورژانس گسترش یافته است و ان شا الله در دولت دوازدهم اورژانس در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

جان بابایی اظهار کرد: یکی از حلقه های مفقوده در راستای خدمات بیمارستان خدمات تکنسین های اورژانس است که امیدواریم بتوانیم زحمات این افراد را به خوبی قدردان باشیم.

وی ادامه داد: افزایش دانش مردم، آگاهی مردم نسبت به سلامت مردم از دیگر تمهیدات اورژانس است که برای فعالیت های در نظر گرفته شده در بحث حوادث جاده ای لازم است بحث سلامت جسمی و روانی مورد بازبینی قرار گیرد.

وی گفت: در مسائل جاده ای بایدشاهد بهبود و ارتقاء باشیم زیرا زمانی که جاده ایمن نباشد تکنسین های اورژانس باید در شرایط نامناسب بیماران را انتقال دهد.‌

جان بابایی عنوان کرد: در دولت یازدهم 130 اورژانس بیمارستانی در برنامه توسعه قرار گرفت که برخی به بهره برداری رسید و باقی نیز در سال آینده به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/

جزئیات توسعه  اورژانس بیمارستانی در دولت یازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.