افتتاح مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت روستای خیارک اردبیل

استاندار اردبیل با حضور در این آیین ضمن افتتاح مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت روستای خیارک اردبیل، زنگ مهر و مقاومت را نیز در این آموزشگاه به صدا در آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در این آیین با بیان اینکه پیام اول مهر با طبیعت انسان ها عجین می باشد، گفت: پایه و اساس خلقت انسان ها بر اساس مهربانی می باشد، که در طبیعت خداجوی بندگان خالص خدا تبلور پیدا کرده است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهر، تصریح کرد: در کنار مهربانی و حس نوع دوستی، دانش، عقل و خرد در انسان است که باعث وجه تمایز وی از دیگر موجودات می شود، و اشرف مخلوقات عنوان می گیرد.

فرماندار اردبیل همچنین با عنوان اینکه تمامی عوامل آموزش و پرورش از اول مهرماه دست به دست هم داده اند تا با بهره گیری از عقل و خرد، برای رفع نارسایی های آینده سازان کشور و منطقه اقدام نمایند.

زنجانی به تقارن بازگشایی مدارس با آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: درسی که باید در این هفته به دانش آموزان انتقال پیدا کند، درس ایثار و مقاومتی است که کشور ما در طول 8 سال دفاع مقدس آن را در مقابل کشورهای جهان تجربه کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: در سایه همین مقاومت و ایستادگی است، که امروز کشور ما در میادین مختلف بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

وی همچنین اقدام بنیاد برکت را برای تامین فضاهای آموزشی ستودنی خواند و گفت: مشارکت این بنیاد در اجرای زرح های آموزشی و عمرانی در استان اردبیل و نیز در 4 سال اخیر وصف ناپذیر است.

 

انتهای پیام/ح

تقارن بازگشایی مدارس با آغاز هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار