۳ تیم سلامت در۲ نوبت در اروندکنار خدمات درمانی ارائه می‌کنند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: در زمان حاضر سه تیم سلامت طی دو نوبت به اهالی اروندکنار خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛صالح بهمنی افزود: گروه‌های سلامت با بهره‌گیری از سه پزشک و یک ماما خدمات لازم را به مراجعان ارائه می‌دهند، مادران دارای بارداری اول توسط آمبولانس به آبادان اعزام می‌شوند اما بارداری‌های بعدی در همان مراکز انجام می‌شود.

وی، وجود چهار مرکز بهداشتی درمانی در اروندکنار را یادآور شد و افزود: از این تعداد سه مرکز بهداشتی درمانی به‌طور شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

بهمنی با اشاره به دریافت خدمات درمانی بهداشتی ۱۲ هزار و ۲۳۸ اروندکناری و ارائه خدمات شبانه‌روزی داروخانه‌های این بخش اظهار کرد: تمامی نمونه‌گیری‌های موردنیاز در آزمایشگاه فعال موجود در این بخش انجام می‌شود.

وی گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی خوب، مطلوب و به‌موقع به مراجعان یک پزشک، دندان‌پزشک، ماما و پرستاران زن و مرد در پانسیون‌های پیش‌بینی و تدارک دیده شده، مستقر هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان در مورد فعالیت بیمارستان اروندکنار افزود: در زمان حاضر بخش‌های بستری مردان، اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه این بیمارستان فعال‌شده ضمن اینکه در خانه‌های بهداشت نیز خدمات موردنیاز ارائه می‌شود.

بهمنی گفت: ۳۲ نفر در این بیمارستان فعال‌ هستند ضمن آنکه یک متخصص طب اورژانس آنجا خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر و شبانه‌روزی مرکز کوت شنوف اظهار کرد: به‌رغم غیربومی بودن پزشک این مرکز اما به‌طور دائم آنجا حضور دارد و خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌کند.

بهمنی تصریح کرد: داروخانه این مرکز به بخش خصوصی واگذارشده که ملزم به خدمات‌رسانی شبانه‌روزی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: مرکز تک نوبت منیوحی نیز خدمات بهداشت محیط و خانواده ارائه می‌کند ضمن آنکه مرکز تک نوبت شهدای سعدونی نیز به ۶ هزار و ۱۲۱ نفر جمعیت این بخش خدمات یاد شده را ارائه می‌کند.

بهمنی افزود: در این مراکز تمامی فعالیت‌ها زیر نظر یک پزشک مستقر و یک پزشک به صورت نوبت انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در سعدونی، کوت شنوف، اروندکنار و منیوحی چهار داروخانه دولتی و دو داروخانه خصوصی به مراجعان خدمات دارویی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/د

حضور3 تیم سلامت در اروندکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.