تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس زندگی با طعم فناوری ایرانی دریزد

مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس زندگی با طعم فناوری ایرانی درمرکز فناوری اقبال یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  داریوش پورسراجیان رییس پارک یزد گفت: ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری و توسعه فعالیت پارک ها یکی از ضرورت هایی بود که احساس می شود با برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری به این مهم دست یابیم.

پورسراجیان افزود : جشنواره عکس زندگی با طعم فناوری ایرانی به منظور اجتماعی سازی و ایجاد پیوند عمیق تر میان هنر و حوزه فناوری برگزار شد. 

وی با تاکید بر برگزاری مستمر و سالیانه جشنواره عکس در حوزه محصولات و فناوری خاطر نشان کرد: تمام تلاش پارک علم و فناوری یزد در راستای توسعه فرهنگ نوآوری و پرورش خلاقیت و حساس کردن جامعه استانی و ملی به این حوزه است.

داود پاک طینت مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری یزد در ادامه این مراسم اظهار داشت: هنر عکاسی یک راه کوتاه برای رسیدن به نقش راهبری جامعه است و می تواند معادل سال ها تلاش یک مجموعه برای رهبری در جامعه باشد.

داود پاک طینت با تاکید بر دقت عکاسان در کادربندی ادامه داد: در هنر عکاسی، زاویه دید عکاس به مخاطب القا می شود، به همین دلیل عکاسان می توانند نقش موثری را در احقاق حقوق مردم ایفا کنند.

محمد قویدل؛ مدیر امور بین الملل پارک یزد نیز با دعوت از عکاسان برای نمایش فرآیند از ایده تا محصول در پارک یزد، خواستار توجه بیشتر هنرمندان عکاس به ترویج محصول ایرانی با فکر ایرانی شد.

در پایان این مراسم همچنین از نفرات برگزیده نخستین جشنواره عکس زندگی با طعم فناوری ایرانی با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.
گفتنی است احسان باغبان و مسعود عباسی در بخش عکاسی با دوربین و در محور معماری پارک علم و فناوری یزد؛ امیر حسین ایزدی در بخش عکاسی با دوربین و در محور پیوند سنت و نوآوری در ایران؛ حسنیه عادل در بخش عکاسی با موبایل و در محور معماری پارک علم و فناوری و غزال قیومی در بخش عکاسی با موبایل و در محور پیوند سنت و نوآوری در ایران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس زندگی با طعم فناوری ایرانی با حضور رییس پارک علم و فناوری یزد، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری و مدیر امور بین الملل پارک یزد در مرکز فناوری اقبال برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

جشنواره عکس زندگی با طعم فناوری ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار