جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

بیش از ۶ هزار ۵۱۵ عملیات امداد ونجات در سواحل مازندران

جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از سوم خرداد تا ۳۱ شهریور ماه ۶ هزار  و  ۵۱۵ عملیات امداد و نجات در سواحل مازندران انجام داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تعداد  عملیات امداد و نجات در سواحل مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تا ۳۱ شهریور امسال را ۶ هزار  و  ۵۱۵ مورد اعلام کرد و گفت: از این ۴ هزار و ۹۰۸عملیات مربوط به غریق و نجات یافته از آب و هزار و ۶۰۷ عملیات مربوط به خدمات حضوری بود که ارائه شد.

 

وی با بیان اینکه تعداد غریق‌های نجات یافته از آب در این مدت چهار هزار و ۸۴۵ نفر بوده اند افزود: تعداد افراد انتقالی به مراکز درمانی ۲۴۲نفر و تعداد مراجعه کنندگان به صورت حضوری و درمان سرپایی هشت هزار و ۳۶۵ بوده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت :  ۲۷۶ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر و ۷۷۸ ناجیان غریق با بکارگیری ۳۳ دستگاه آمبولانس، ١۲ دستگاه خودرو امدادی، ۶۹ دستگاه موتورسیکلت، ١۵ فروند قایق نجات، ۲۱ فروند جت اسکی روز جمعه 31 شهریور در عملیات‌های امدادی ساحل مازندران مشارکت داشتند.

 

۳۷۶ منطقه حادثه خیز تاکنون در سواحل مازندران شناسایی شد.

انتهای پیام/آ

نجات آخرین مسافران دریای مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار