رئیس سازمان صنعت و معدن فارس خبر داد:

پرداخت تسهیلات به ۴۴۷ واحد تولیدی فارس

۵۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۴۷ واحد تولیدی فارس پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به ثبت‌نام واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید سال 96، گفت: تاکنون 1056 واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند که 447 واحد برای دریافت 543 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی طرح رونق تولید کمک به حفظ اشتغال، رشد و توسعه اقتصادی در منطقه است، افزود: فارس از لحاظ عملکرد در پرداخت تسهیلات رونق تولید جزء برترین استان‌ها است.

همتی، درباره برگزاری منظم جلسات و مصوبات انجام شده استان فارس ادامه داد: در 155 جلسه کارگروه که به ریاست استاندار و یا معاون اقتصادی ایشان برگزار شده است مشکلات 995 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو بیش از 1525 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروهای اقتصاد مقاومتی و سایر کمیته‌های اقتصادی به صورت مستمر جهت رفع معضلات، مسائل واحدها و طرح‌های صنعتی و تولیدی در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در سال گذشته به 482 واحد تولیدی استان مبلغ 633 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
انتهای پیام/ر

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار