جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس برای تربیت نسل جوان ضروری است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس، بسیج و مقاومت در تربیت نسل جوان ضروری و اثرگذار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سردار علی فضلی صبح یک‌شنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی هفت پروژه دهکده مقاومت بسیج بجنورد که از محل اعتبارات سفر رهبری ساخته‌شده است، اظهار کرد: چنین اقدامات تأثیرگذاری برای تربیت نسل جوان ضروری است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع یگان‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و پاسداران استان اظهار داشت: دفاع مقدس در ادامه و استمرار عاشورا و محرم است.

سردار علی فضلی با بیان اینکه محرم آرمانی برای امام حسین (ع) و همه مستضعفین و مسلمین جهان است افزود: محرم دو وجهه دارد یکی شور و دیگری شعور حسینی است که هردو با هم در جامعه باید رشد کنند. اقامه عزا و عزاداری‌ها، خیرات دادن و سینه‌زنی‌ها٬ شور و حالی به فضای جامعه داده که هدف ن‌هایی آن رسیدن به شعور حسینی است.

وی هدف امام حسین (ع) را اقامه نماز و احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: آرمان محرم؛ مقاومت و پایداری و دفاع از دین خدا بود. اگر قطعه‌ای در این ۳۸ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عمل به قرآن و احکام‌الله را بخواهیم نام ببریم٬ هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام عزیز است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهدا مراقبند تا ما راه را گم نکنیم. این انقلاب به رهبری امام (ره) حضور گسترده و چشم‌گیر امت و در سایه همدلی و وحدت به پیروزی رسید. دشمن زمانی که از هدف ن‌هایی انقلاب آگاه شد دشمنی‌هایش با ما شروع شد.

وی با بیان اینکه محاسبات دشمن کاملاً اشتباه بود و آن‌ها مردم و امام راحل ما را به درستی نشناخته بودند گفت: امام عزیز فرمود: هرکس می‌تواند سلاح به دست بگیرد، تکلیف دارد به جبهه برود و از پیشروی دشمن جلوگیری کند و مردم فرمان امام (ره) را لبیک گفتند.

سردار فضلی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه مردم ایران ادامه داد: دشمن هنوز هم مردم و امام ما را نشناخته و دست از یاوه‌گویی خود برنداشته، اما دشمن بداند که آرمان ما در عاشورا بسته شده و ملت ما اثبات کرد در دفاع از دین خدا با کسی تعارف ندارد. مقاومت شکل گرفته در سوریه، عراق، بحرین، یمن، فلسطین و لبنان برگرفته از خون‌های دفاع مقدس است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی گفت: در این صبحگاه و در محضر خانواده شهدا هم‌پیمان می‌شویم و میثاق دوباره با امام (ره) و انقلاب و نائب امام زمان (عج) می‌بندیم تا در دفاع از دین خدا ذره‌ای تردید به خود راه ندهیم و در سایه وحدت٬ اطاعت از امر، ولی کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

 در پایان این مراسم از خانواده ۲۳ شهید نیرو‌های انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

 واکنش سردار فضلی به سخنان ترامپ در سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.