امانی در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

برای حل مشکلات با مغزمان تصمیم بگیریم نه قلبمان

عضو شورای شهر تهران گفت: ما به عنوان عضو شورا و ناظر بر شهرداری، درخواست داریم تا در راستای ایمنی ساختمان‌های شهر با عزم و اراده و نه با شعار و همچنین با مغزمان و نه با قلبمان تصمیم بگیریم.

برای حل مشکلات با مغزمان تصمیم بگیریم نه قلبمانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به وجود ساختمان‌های ناایمن در منطقه 12 تهران اظهار داشت: در منطقه 12 چند ساختمان ناایمن مانند پلاسکو داریم که یکی از آن ها را تعطیل کردند، اما تکلیف صد ساختمان دیگر چه می شود؟

امانی گفت: ما 14 بار به ساختمان پلاسکو اخطار دادیم که خواهد ریخت، چرا به این اخطارها توجهی نشد؟

وی ادامه داد: شورای شهر مسئولیت اجرایی شهر تهران را برعهده دارد و ما فقط از فاجعه پلاسکو گزارش می‌دهیم و در این مورد راهکاری ارائه نمی‌دهیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: علاوه بر مالک ساختمان پلاسکو، شورا نیز باید به اخطارها و تذکرات توجه می‌کرد.

وی با بیان اینکه باید آموزش‌های لازم به کسبه ساختمان‌های این چنینی داده شود، افزود: آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو هزینه‌ها و آسیب‌های بسیاری را بر مالکان مغازه‌ها و خانواده‌های آن‌ها وارد کرد و شاید اگر آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه و نکات ایمنی رعایت می‌شد، این حادثه رخ نمی‌داد.

امانی با بیان اینکه کارفرمایان و کسبه باید کارگران خود را بیمه کنند، گفت: کسبه و کارفرمایان باید کارگران خود را بیمه کنند، چرا که با بروز هرگونه حادثه‌ای هزینه‌های آن‌ها بیشتر می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: ما به عنوان عضو شورا و ناظر بر شهرداری، درخواست داریم تا در این راستا با عزم و اراده و نه با شعار و همچنین با مغزمان و نه با قلبمان تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

بلاتکلیفی صد ساختمان ناایمن شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صنم
۱۳:۲۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی
عشق داند که درین دایره سرگردانند
آخرین اخبار