اجرا نشدن طرح هادی در روستای فیروز آباد موجب نارضایتی مردم شده است

دهیار روستای ده بزرگ بویراحمد گفت: نیمه کاره رها شدن طرح هادی روستای ده بزرگ فیروزآباد بویراحمد موجب نارضایتی مردم این روستا شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شاکری دهیار روستای ده بزرگ فیروزآباد گفت: کار بازگشایی، زیرسازی و جدول گزاری معابر این روستا حدود سه سال پیش اجرا شده است.

شاکری افزود: نبود آسفالت و جدول موجب جاری شدن سیلاب و تجمع آبرفت با نخستین بارشها در معابر روستا می شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار تاکنون بیش از 200 میلیون تومان برای ساماندهی معابر روستا هزینه کرده است ادامه داد: مطالبات 10 پیمانکار پرداخت نشده و هم اکنون برای مطالباتشان شاکی دهیاری هستند.

شاکری تعداد ساکنان این روستا را 170خانوار با حدود 800 نفر جمعیت برشمرد و گفت: نبود آسفالت معابر در تابستان موجب گرد و خاک و در زمستان با ایجاد گل و لای مشکلات زیادی را برای مردم این روستا ایجاد کرده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد هم گفت: امسال ازمحل قیر رایگان، کار ساماندهی و آسفالت معابر 50 روستا در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قرارگرفته است .

مرادی با بیان اینکه تاکنون معابر 30 روستا آسفالت شده است افزود: 20 روستای باقیمانده از جمله روستای ده بزرگ فیروز آباد در دست پیگیری است که با تامین قیر، کار آسفالت معابر این روستاها نیز اجرا می شود.

وی مشارکت دهیاران در بهسازی و جدول گذاری معابر روستاها را شرط بنیاد مسکن برای اجرای آسفالت معابر این روستاها اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ش

گله مندی مردم فیروزآباد از اجرا نشدن طرح هادی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.