شیخ الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ آمریکا را در ضعیف‌ترین موقعیت قرار خواهد داد

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ترامپ می‌خواهد برجام را به هم بزند، زیرا در کارزار انتخاباتی شعارهای زیادی علیه این توافق داده است.

شیخ الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:حسین شیخ الاسلام کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات ضد ایرانی ترامپ در سازمان ملل و واکنش رئیس‌جمهور کشورمان به اظهارات او بیان داشت: پاسخ حجت‌الاسلام روحانی به سخنان ترامپ بسیار مناسب و به جا بود، چرا که رئیس‌جمهور آمریکا قلدرمآبانه صحبت کرد، 

وی با بیان اینکه روحانی با توجه به اینکه ملبس به لباس پیامبر هستند و نمی‌تواند مانند ترامپ از لغات نامناسب استفاده کند، افزود: پاسخی که رئیس‌جمهور داد، بسیار محکم و منطقی بود .

شیخ الاسلام با اشاره به مواضع اروپایی‌ها در قبال اظهارات ضدبرجامی آمریکا گفت: اروپا از نظر راهبردی علیه آمریکا عمل نمی‌کند چرا که خواستگاه مشترک تمدنی دارند اما در موضوع برجام تضاد منافع با یکدیگر دارند و اگر ایران سیاست صحیحی را در پیش بگیرد، موقعیت به نفع ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: اکنون در وضعیتی قرار گرفتیم که تیلرسون وزیر خارجه آمریکا اعتراف می‌کند که نمایندگان ایران باسواد و تحصیل کرده و بسیار دقیق و قوی هستند.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه ترامپ آمریکا را در ضعیف‌ترین موقعیت قرار خواهد داد، افزود: ترامپ می‌خواهد برجام را به هم بزند، زیرا در کارزار انتخاباتی شعارهای زیادی علیه این توافق داده و آن را متعلق به دوران خود نمی‌داند.

انتهای پیام/

اروپا از نظر راهبردی علیه آمریکا عمل نمی‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
تنها رئیس جمهور آمریکا که پایه گذار نابودی آمریکاس همین ترامپه