کمک بلاعوض برای تکمیل خانه های روستایی

معاون فرماندار شادگان گفت: احداث و تکمیل ۲۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد روستایی در این شهرستان صورت می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان بیان داشت: بر اساس تفاهم نامه مبادله شده فیمابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد برکت در سال جاری، ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان احداث و تکمیل می شوند.

وی گفت: واحدهای مورد نظر توسط کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ، بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شناسایی و ارزیابی شده و عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد .

فرماندارشادگان افزود: 2 هزار واحد مسکونی مربوط به استان که ۲۰۰ واحد به شهرستان شادگان اختصاص داده شده و بیشترین سهمیه در استان خوزستان به این شهرستان تعلق گرفته است .

آلبوغبیش یادآور شد: کمک های بلاعوض مورد نظر از محل بنیاد برکت و بر اساس تبصره ۳ ماده ۶ تفاهم نامه از محل حساب ۱۰۰ امام ( ره ) تأمین می شود .

معاون فرماندار شادگان بیان داشت جامعه هدف و مشمولین این طرح متقاضیان واحدهای مسکونی فرسوده یا غیر مقاوم ، خانواده های محروم فاقد مسکن و متقاضیانی که از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی استفاده نموده و به دلیل عدم توانایی مالی ، قادر به تکمیل واحد خود نمی باشند را شامل می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.