دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان :

مسابقات قهرمانی جهانی مکزیک در زمان مقرر برگزار می شود

کیارستمی گفت :مسئولان فدراسیون جهانی تیرو کمان با توجه به زلزله اخیر مکزیک تصمیمی مبنی بر لغو مسابقات قهرمانی جهان نگرفتند.

 مسابقات قهرمانی جهانی مکزیک در زمان مقرر برگزار می شودرضا کیارستمی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اعزام تیم های ملی تیراندازی با کمان به مسابقات قهرمانی جهان مکزیک تصریح کرد :مسابقات قهرمانی جهان تیراندازی با کمان مکزیک 20 تیرماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. تیم ملی تیرو کمان کشورمان در 2 بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

وی افزود :تیم های ملی با ترکیب کامل در این مسابقات شرکت می کنند.تیم ملی ریکرو پس از این رقابت ها مسابقات آسیایی به میزبانی بنگلادش را در پیش دارد. باتوجه به زلزله چند روز گذشته در کشور مکزیک برگزاری این مسابقات هنوز مشخص نیست اما طی تماس هایی که با مسئولان فدراسیون جهانی داشتیم به ما گفتند این مسابقات در زمان مقرر برگزار می شود و تا کنون تصمیمی مبنی بر لغو و یا تاخیر این رویداد گرفته نشده است.

دبیر فدراسیون تیراندازی در ادامه گفت :اعزام تیم کامپوند به این رقابت ها حتمی است اما برای اعزام تیم ریکرو با توجه مسابقاتی که در پیش دارد باید همه جوانب را درنظر بگیریم. مربیان تیم های ملی هنوز اسامی کمانداران شرکت کننده در این رقابت ها را به طور رسمی اعلام نکردند .

کاپ آسیایی به میزبانی ایران به تعویق افتاد

او درباره برگزاری مسابقات کاپ آسیایی تیراندازی با کمان به میزبانی کشورمان افزود :با توجه به حضور تعداد کم کشور دراین رقابت ها زمان برگزاری آن به تاخیر افتاد و چون استقبال زیادی از این مسابقات نشد برگزاری بخش تیمی امکان پذیر نبود به همین دلیل این موضوع را به کفدراسیون آسیایی اطلاع دادیم و آنها نیز پذیرفتند که کاپ آسیایی درزمان دیگری برگزار شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت :تا کنون 5 کشور برای مسابقات کاپ آسیایی اصفهان اعلام آمادگی کردند ضمن اینکه با تیم کامل نبودند و تنها تیم های ایران وهند با تیم های کامل در این رقات ها شرکت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار