فرماندار دشتی:

۴۰ درصد اعتبارات دشتی به عمران روستایی اختصاص یافت

فرماندار دشتی گفت: در چند سال اخیر سالانه ۴۰ درصد اعتبارات دشتی به عمران روستایی اختصاص یافته است.

۴۰ درصد اعتبارات دشتی به عمران روستایی اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در نشست با دهیار واعضای شورای اسلامی روستای باغان اظهار داشت: در این مدت با همراهی و همدلی همه اعضای شوراها و دهیاران گام‌های اساسی در توسعه شهرستان و به خصوص در عمران روستاها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، افزود: همه ما بر این باور هستیم که هر کاری صورت می‌گیرد با همراهی مردم است. در سال جاری با عنایت استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر ۸۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل، اجرا و پرداخت مطالبات پیمانکاران اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان تصریح کرد: با توجه به خشکسالی و بارش کم باران و برداشت‌های بی‌رویه آب‌های زیر زمینی و ممنوع‌شدن دشت‌های شهرستان و در راستای صیانت از اشتغال بخش کشاورزی و تقویت سفره‌های زیر زمینی سازه‌های آبی متعددی در چند سال اخیر اجرا شد که بخشی از این سازه‌ها در روستای باغان است. امسال نیز برای محور باغان – سرچشمه اعتباراتی پیش‌بینی شده که امیدواریم هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد. طی این مدت سالانه ۴۰ درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان به عمران روستایی اختصاص یافته است که بخشی از این اعتبارات به روستای باغان اختصاص یافته است.

انتهای پیام /پ

۴۰ درصد اعتبارات دشتی به عمران روستایی اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.