در نیمه نخست امسال صورت گرفت:

آزاد سازی بیش از ۱۵ هزار مترمربع زمین‌های ساحلی

بیش از ۱۵ هزار متر مربع زمین‌های ساحلی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر- رویان آزاد سازی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بهروز بائی لاشکی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر- رویان عملکرد این اداره را نیز در ۶ ماه  امسال در آزاد سازی اراضی ساحلی مثبت ارزیابی کرد و گفت: درقالب همین ماده قانونی، میزان اراضی ساحلی آزادشده در حوزه این اداره به تعداد ۱۱ فقره به مساحت ۱۵ هزارو صد و هفتاد و چهارمترمربع است.

وی افزود: در این مدت جمعاً به تعداد ۲۰ فقره به مساحت ۴۲ هزار و ۱۴۹ مترمربع اراضی منابع ملی متصرفی غیرقانونی درقالب اراضی ساحلی، احکام قضائی وتبصره ذیل ماده ۵۵ آزاد و به دامان طبیعت بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر- رویان گفت: یکی از برنامه‌های محوری این اداره را رفع تصرف اراضی منابع ملی که درسنوات گذشته توسط اشخاص سودجو و فرصت طلب صورت گرفت برشمرد.
بهروز بائی لاشکی با اشاره به آزاد سازی اراضی ساحلی شهرستان نوشهر افزود: این اداره توانست است با حمایت مدیرکل منابع طبیعی نوشهر، دستگاه قضایی، همکاری مردم، دهیاران وشورا‌های اسلامی ۱۶ کیلومتر از اراضی ساحالی نوشهر را برای استفاده عموم آزاد سازی شد.

وی مساحت این اراضی را ۱۷۹ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: این آزاد سازی در ۱۶۹ فقره صورت گرفت.

وی با اشاره به ماده ۱۱ قانون اراضی ساحلی ومستحدث مصوب سال ۱۳۵۴ افزود: در این راستا دادستان نوشهر همکاری خوبی برای اجرای این قانون با منابع طبیعی داشته است.
طول اراضی ساحلی در نوشهر ۵۰ کیلومتر است.


انتهای پیام/آ


آزاد سازی ۱۵ هزار مترمربع از سواحل مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.