معاون امنیتی انتظامی استاندار:

سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائران پاکستانی

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده دستگاههای مختلف اجرایی، این استان با تمام امکانات آماده میزبانی از زائران پاکستانی عازم کربلا معلی هستند.

سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائران پاکستانی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی اصغر میرشکاری  در نشست ستاد اربعین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان یکی از کانون های مهم پذیرش زائران پاکستانی به عتبات عالیات است.

وی بیان کرد: موکب هایی در مرز میرجاوه برای پذیرایی و استقبال از زائران پاکستانی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: موکب هایی که به زائران امام حسین(ع) خدمات رسانی می کنند باید شناسنامه دار باشند تا در این زمینه با مشکلی رو به رو نشویم.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد اربعین سیستان و بلوچستان باید به بهترین شکل از زائران امام حسین(ع) که از پاکستان وارد مرز میرجاوه می شوند استقبال کنند.

رئیس ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد با همکاری تولیت آستان قدس رضوی بسته های فرهنگی از جمله یک جلد قرآن کریم با ترجمه اردو در هنگام بازگشت زائران پاکستانی به کشورشان در مرز میرجاوه به آنان اهدا خواهد شد.

میرشکاری اظهار داشت: امنیت و سلامت زائران پاکستانی برای ستاد اربعین سیستان و بلوچستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: بستر انتقال زائران پاکستانی از طریق قطار از زاهدان تا اهواز فراهم است که در این زمینه اداره کل راه آهن جنوب شرق نیز اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: از اواسط شهریورماه تا کنون بیش از 10 هزار زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد استان سیستان و بلوچستان شده اند.

وی ادامه داد: پارسال 120 هزار زائر پاکستانی از طریق سیستان و بلوچستان عازم کربلای معلی شدند که پیش بینی می شود امسال 30 درصد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائران پاکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار