برگزاری دیدار سیاه جامگان و پیکان در ورزشگاه امام رضا(ع)!

بازی 2تیم سیاه جامگان و پیکان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر قرار است در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود،اما طبق اعلام برخی منابع هنوز انجام این بازی در استادیوم امام رضا قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در حالی که قرار است بازی 2تیم سیاه جامگان و پیکان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود، اما طبق اعلام برخی منابع هنوز انجام این بازی در استادیوم امام رضا قطعی نشده است.

ورزشگاه امام رضا(ع)در بازی 2تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا به طور رسمی افتتاح شد اما با وجود این هنوز برخی از نواقص این ورزشگاه برطرف نشده است و احتمال دارد بازی سیاه جامگان مقابل پیکان در ورزشگاهی به غیر از امام رضا برگزار شود.

از ورزشگاه ثامن برای برگزاری بازی این 2تیم نام برده می شود که در این میان باید دید مسئولان مربوطه کدام ورزشگاه را انتخاب و این  2 تیم در چه ورزشگاهی به مصاف هم می روند.

همچنین طبق هماهنگی های صورت گرفته بازی این 2تیم در رقابت های لیگ برتر برای هواداران رایگان اعلام شده تا آنها بتوانند بدون هزینه ای این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام/

دیدار رایگان سیاه جامگان با پیکان برای هواداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار