فرمانده انتظامي استان اصفهان مطرح کرد:

سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان و نهاد انقلابی منحصر به فرد است

سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان و نهاد انقلابی منحصر به فرد است که با تشخیص هوشمندانه حضرت امام(ره) معمار کبیر انقلاب تأسیس شد و تا به امروز نیز ثمرات بسیار خوبی برای نظام به همراه داشته و منشأ خیر برای مردم بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و هیأت همراه با وی که در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان و نهاد انقلابی منحصر به فرد است که با تشخیص هوشمندانه حضرت امام(ره) معمار کبیر انقلاب تأسیس شد و تا به امروز نیز ثمرات بسیار خوبی برای نظام به همراه داشته و منشأ خیر برای مردم بوده است.

سردارمهدی معصوم‌بیگی از سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از سنگرهای اول و خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن یاد کرد و افزود: این سازمان با استفاده از ظرفیت عظیم و ارزشمند جامعه مداحان و وعاظ محترم می‌تواند در مقابله با جنگ نرم دشمن تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دشمن دین، خانواده، ارزش‌ها و باورهای مردم ما را نشانه گرفته است، گفت: امروز بیش از پیش نیازمند افزایش بصیرت دینی و بینش اجتماعی مردم هستیم و مداحان و مبلغان باید در مراسم و مجالس عزاداری به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند تا این مجالس با شور و شعور حسینی همراه شود.

وی پیش‌نیاز جرم در جامعه را آسیب اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: مسلماً اگر آسیب‌ها در جامعه زیاد شوند باید منتظر زیاد شدن جرم نیز باشیم و برای اینکه جرمی رخ ندهد باید ابتدا مسائل و آسیب‌ها را بشناسیم و از تبدیل آن‌ها به جرم جلوگیری کنیم.

معصوم‌بیگی مطرح کرد: وجود آسیب‌های اجتماعی در فضای واقعی و در فضای مجازی بسیار جدی است و هوشمندی و هوشیاری بیشتر مردم برای مراقبت از خود در مقابله با این تهدیدات را می‌طلبد.

وی رویکرد جدید فرماندهی انتظامی استان را امنیت مردم‌پایه عنوان کرد و ابراز داشت: در این رویکرد نیروی انتظامی به دنبال ارتقای امنیت استان با استفاده از ظرفیت‌های مردم و نهادهای مردمی است، چراکه معتقد هستیم هر کجا که مردم با تمام وجود به میدان آمدند به پیشرفت و سرافرازی نظام انجامیده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی جامعه تأثیرگذاری را در اختیار دارد، بیان داشت: با توجه به اهداف مشترکی که در سازمان تبلیغات اسلامی و پلیس برای اصلاح امور جامعه وجود دارد سعی می‌کنیم تا سطح تعاملات و ارتباطات با یکدیگر را بیشتر از گذشته ارتقا دهیم.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی نیز در این دیدار مطرح کرد: نیروی انتظامی همیشه همراهی خوبی با مجموعه هیأت‌های مذهبی استان داشته و به خوبی توانسته از ظرفیت‌های عظیم این هیأت‌ها استفاده کند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد کاملاً انقلابی و ولایی و غیردولتی است که کار رصد، نظارت و هدایتگری در راستای تبلیغ دین را انجام می دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیش از 5 هزار و 400 هیأت مذهبی، 6 هزار کانون تبلیغات و 550 کانون فرهنگی در استان اصفهان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با داشتن چنین ظرفیت‌هایی آماده هرگونه همکاری و تعامل با نیروی انتظامی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

 

انتهای پیام/م

 

راهكار كاهش جرايم، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار