فعالیت 1500دستگاه تاکسی به عنوان سرویس مدارس در ارومیه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه در ارومیه برای جابجایی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معصوم زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۳۶۰ دستگاه سرویس در مدارس ارومیه فعالیت داشتند، گفت: با برنامه ریزی ها و رایزنی های انجام شده با مدارس و پیمانکاران، امسال بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی به عنوان سرویس در مدارس فعالیت خواهند کرد که در صورت نیاز به ۲ هزار سرویس ارتقا داده می شوند.

وی افزود: براساس کارگروه ماده ۱۸ از ابتدای مرداد ماه سالجاری ۱۳ پیمانکار نسبت به تکمیل پرونده و ثبت نام رانندگان به آموزش و پرورش معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه، ادامه داد: رانندگان سرویس به مدارس مشخص شده جهت تکمیل پرونده و تعیین مسیر مراجعه کنند تا پس از انجام مراحل، کارت سرویس مدرسه و برچسب از تاکسیرانی ارومیه صادر شود.

وی، بیان کرد: برخی از مدارس در همان هفته اول نسبت به معرفی تعداد دانش آموزان و سرویس های موردنیاز خود فرصت دارند.

معصوم زاده، با اشاره به اینکه ساماندهی و رسیدگی به سرویس مدارس در شهر از هفته دوم مهرماه توسط بازرسان و اکیپ نظارتی تاکسیرانی و با همکاری اکیپ راهداری انجام خواهد شد، تصریح کرد: بررسی معاینه فنی خودرو، فرسوده نبودن سرویس، شرایط راننده و توجه به ظرفیت سرنشینان سرویس در اولویت رسیدگی قرار دارد.

وی، تاکید کرد: در صورت عدم رعایت قوانین ازسوی رانندگان و عدم نصب برچسب سرویس با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به افزایش نرخ سرویس مدارس اظهار داشت:با تعیین کارگروه ماده ۱۸ و تصویب شورای شهر ارومیه امسال با افزایش ۱۰ درصدی کرایه سرویس ها نسبت به سال قبل مواجه هستیم.

انتهای پیام/ح

 

افزایش 10 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.