رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد:

۱۴ میلیارد ریال بدهکاری روستاییان بروجردی به شرکت آب و فاضلاب

شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت آب‌بها از مشترکان روستا‌های بروجرد طلب دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا عبدی، رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: درحال حاضر ۲۲ هزار مشترک آب شرب خانگی در روستا‌های تحت پوشش شهرستان بروجرد وجود دارد که پرداخت نکردن آب بها از سوی روستاییان موجب شده تا ارائه خدمات با مشکل مواجه شود.

همکاری مشترکان آب و فاضلاب روستایی موجب خواهد شد تا خدمات به موقع و با کیفیت بهتر ارائه شود.

وی افزود: از مجموع ۱۸۶ روستای این شهرستان در دو بخش مرکزی و اشترینان ۱۲۷ روستا با ۲۲ هزار مشترک تحت پوشش هستند.

عبدی با اشاره به اینکه استفاده‌کنندگان غیرمجاز صدمات فراوانی به شبکه آب و فاضلاب روستایی وارد می‌کنند، گفت: تا‌کنون برخورد جدی با این افراد از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی انجام نشده، ولی با توجه به تصویب قانون جدید در مجلس و تعیین مجازات، جریمه و زندان برای استفاده کنندگان غیرمجاز از خدمات دستگاه‌ها انتظار می‌رود که آن‌ها نیز به خرید انشعاب و نصب کنتور اقدام کنند.

وی عنوان کرد: از مجموع ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و پرداخت بدهی ۴۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریالی پیمانکاران تاکنون مبلغی تخصیص نیافته است. این اعتبار برای اجرای ۱۴ طرح آبرسانی پیش بینی شده است.

عبدی با بیان اینکه بسیاری از خطوط آبرسانی بروجرد بیش از ۲۵ سال قدمت دارند، اظهار کرد: بسیاری از این خطوط نیاز به تعمیر و تعویض دارند و در برخی از روستا‌ها به دلیل بزرگ شدن روستا نیاز به ایجاد خطوط جدید است.

انتهای پیام/ د

بدهکاری ۱۴ میلیارد ریالی روستاییان بروجردی به شرکت آب و فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.