نگاهی به بازی های هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال

لیگ برتر هندبال کشورمان روز پنج شنبه 6 مهر با انجام 4 بازی پیگیری می شود.

/////پنج شنبه صبح کار شود /////نگاهی به بازی های هفته دوم رقات های لیگ برتر هندبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور روز پنج شنبه با انجام 4 دیدار پیگیری می شود . هفته نخست این رقابت ها روز جمعه 1شهریور برگزار شد اما بازی افتتاحیه آن که قرار بود میان دو تیم نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون برگزار شود لغو وهفته نخست تنها با  3 بازی پیگیری شد. تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد در یک بازی خارج از خانه و در تهران تیم نیروی زمینی را شکست دهد. تیم هپکو هم در خانه با یک نتیجه نزدیک مس کرمان را شکست داد.

دیگر بازی این هفته هم میان تیم های کبیر موتور کازرون و سنگ آهن بافق برگزار شد که در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید تا هفته نخست تنها 2 برنده داشته باشد. همچنین قرار شد تا دیدار معوقه تیم های نفت و گاز گچساران  و پتروشیمی مارون هم پس از پایان رقابت های نیم فصل نخست پیگیری شود.

برنامه بازی های هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

فولاد مبارکه سپاهان - هپکو اراک

تیم های هندبال سپاهان و هپکو حساس ترین دیدار این هفته را برگزار می کنند. هر دو تیم در هفته نخست موفق شدند رقیب خود را شکست دهند و همین مسئله می تواند به حساس تر بودن این بازی کمک بیشتری کند. دو تیم در این بازی از ترکیب کامل خود سود می برند و مصدوم و محرومی ندارند.

کبیر موتور کازرون - نیروی زمینی تهران

تیم های کبیر موتور کازرون و نیروی زمینی دیگر دیدار هفته دوم لیگ برتر هندبال را برگزار می کنند.نماینده تهران در این بازی میهمان کبیر موتور است و کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. همچنین آنها بر خلاف میزبان در بازی نخست خود شکست خورده اند و شرایط متفاوتی با میزبان دارند.

مس کرمان - پتروشیمی مارون

تیم مس کرمان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال میزبان پتروشیمی مارون است. مسی ها در نخستین بازی خود با اختلاف بسیار کمی بازی را به حریف خود واگذار کردند اما نشان دادند تیم آماده و خوبی دارند. این بازی برای پتروشیمی مارون نخستین بازی لیگ خواهد بود. بازی هفته گذشته آنها در مقابل نفت و گاز گچساران لغو شده بود.

سنگ آهن بافق - نفت و گاز گچساران

دیگر دیدار این هفته از رقابت های لیگ برتر هندبال کشور میان تیم های سنگ آهن بافق و نفت و گاز گچساران خواهد بود.نماینده یزد در بازی نخست خود در رقابت های لیگ هندبال با تیم کبیر موتور به نتیجه تساوی رسید تا تنها یک امتیاز کسب کند. تیم نفت و گاز گچساران هم در هفته نخست بازی انجام نداد و این هفته نخستین بازی خود را در رقابت های لیگ انجام می دهد.

شایان ذکر است که تمامی بازی ها به صورت هم زمان برگزار می شود.

جدول مسابقات لیگ برتر هندبال تا پایان هفته اول به شرح زیر است :

نام                                           بازی             امتیاز

 1.هپکو اراک                          1                2

2.فولاد مبارکه سپاهان          1                2

3.سنگ آهن بافق                    1                1

4.کبیر موتور کازرون            1                1

5.نیروی زمینی تهران           1               0

6. مس کرمان                        1              0

7.نفت و گاز گچساران       0              0

8.پتروشیمی مارون              0             0 

 

انتهای پیام /

دیدار حساس سپاهان و هپکو اراک در لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار