رئیس پلیس شهرستان دشتستان:

۲۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت: با توقف ۹ دستگاه تریلر در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان چهار هزار و ۸۹۰ کارتن انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال کشف شد.

۲۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان توقیف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان، مقابله همه جانبه با کالای قاچاق و قاچاقچیان را در اولویت برنامه پلیس دانست و اظهار داشت: با توجه به آثار نامطلوب کالای قاچاق به زیرساخت‌های اقتصادی، تولیدی، کسب و کار برخورد قاطع با قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی دشتستان از تجهیز گلوگاه خروجی دشتستان به تجهیزات مدرن برای مقابله با قاچاق خبرداد و خاطر نشان کرد: کالا‌های خارجی در صورت نداشتن پروانه گمرکی و ثبت نشدن در سامانه جامع امور گمرکی، قاچاق محسوب و محموله توقیف می‌شود.

رئیس پلیس دشتستان از توقیف ۹ خودرو کشنده در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان خبرداد و تصریح کرد: ماموران انتظامی حین کنترل وسائل نقلیه عبوری در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی ۹ دستگاه تریلر که مشکوک به حمل کالای قاچاق بودند را متوقف کردند.

سرهنگ رضوی بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از خودرو‌های توقیفی، چهارهزار و ۸۹۰ کارتن انواع کالای قاچاق شامل لوازم یدکی خودرو، لوازم خرازی، اسباب بازی و انواع لامپ‌های LED فاقد مدارک گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال به استان تهران بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان ارزش تقریبی محموله‌های قاچاق مکشوفه را طبق نظر کارشناس مربوطه ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد و اظهار کرد: در این ارتباط ۹ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مرجع قانونی معرفی شدند. با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم برای کنترل محور‌های مواصلاتی دشتستان و توقیف خودرو‌های حامل کالای قاچاق در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام /پ

۲۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.