شهردار نجف‌آباد خبر داد:

انجام تمهیدات لازم برای خاکسپاری شهید حججی ازسوی شهرداری نجف آباد

شهردار نجف آباد گفت:تمهیداتی برای محل خاکسپاری شهید حججی نیز ازسوی شهرداری نجف‌آباد صورت گرفته و در امر خدمت‌رسانی به مردم امکاناتی فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود منتظری با اشاره به کیفیت برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی در شهر نجف‌آباد اظهار کرد: به منظور هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نجف‌آباد برای اجرای مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده لشکر 8 نجف اشرف، شهردار و دیگر دستگاه‌های متولی اعم از هلال احمر، شبکه بهداشت و دستگاه‌های خدمت‌رسانی دیگر ستادی تشکیل شد.

وی افزود: کمیته‌های پشتیبانی و اسکان نیز توسط نیروهای خودجوش مردمی در این ستاد تعریف شد؛ وظایف شهرداری نیز در قالب فضاسازی شهری شامل نصب تابلوهای شهروندی، نصب بنر با موضوع ایثار و شهادت، نصب تصاویر شهید حججی، تعریف شده که امیدواریم بتوانیم این مراسم را به خوبی برگزار کنیم.

شهردار نجف‌آباد گفت: تمهیداتی برای محل خاکسپاری شهید حججی نیز توسط شهرداری نجف‌آباد صورت گرفته و در امر خدمت‌رسانی به مردم امکاناتی فراهم شده است؛ همچنین با همکاری و هماهنگی کمیته مردمی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی، پارک‌ها و سالن‌های اسکان برای استراحت میهمانان حاضر در مراسم تشییع نیز در جوار گلزار شهدای شهر نجف‌آباد نیز آماده‌سازی شده که در این خصوص تجربه‌های قبلی ستاد نوروزی وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ‌های مخصوصی توسط شهرداری نجف‌آباد برای مراسم تشییع پیکر شهید حججی ایجاد شده که مردم پس از پارک خودروی خود در این محل‌ها توسط اتوبوس‌ها و تاکسی‌های ویژه این مراسم به صورت رایگان به محل برگزاری مراسم تشییع منتقل خواهند شد؛ در راستای حفظ مسائل امنیتی این مراسم، طرح‌های ترافیکی ویژه‌ای نیز توسط نیروی انتظامی شهرستان نجف‌آباد اعمال خواهد شد.

منتظری عنوان داشت: ستاد بحران با استقرار مأموران آتش‌نشانی در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید حججی در نجف‌آباد به صورت آماده‌باش کامل خواهد بود؛ همچنین در این مراسم 10 هزار بسته‌ فرهنگی شامل لباس‌های مزین به تصویر شهید حججی، چفیه، سربند با اسامی ائمه معصومین(ع)، کتابچه‌های زندگینامه شهید حججی، به صورت مشارکتی توسط سازمان‌های مردم‌نهاد و شهرداری نجف‌آباد آماده‌سازی شده است که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به ایجاد تمهیدات ویژه برای پوشش خبری مناسب از این مراسم باشکوه یادآور شد: جایگاه ویژه استقرار خبرنگاران با امکانات ویژه تصویربرداری نیز توسط شهرداری نجف‌آباد آماده‌سازی و در محل برگزاری مراسم تشییع پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

 

توزیع 10 هزار بسته فرهنگی در مراسم خاکسپاری شهید حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.