سردار جزایری:

«مدافعان حرم» با آموزه های حماسه عاشورا و انقلاب اسلامی شکل گرفته است

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیروهای کل مسلح گفت:«مدافعان حرم» براساس آموزه های حماسه عاشورا ، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

«مدافعان حرم» با آموزه های حماسه عاشورا و انقلاب اسلامی شکل گرفته استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیروهای کل مسلح در همایش «دفاع از جبهه تا محکمه» که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: اگر به مسئله میانمار نگاهی کنیم می بینیم که مردم این کشور مکانی برای اسکان ندارند، یک و نیم میلیون از مسلمانان میانمار آواره شده اند و در حال حاضر فقط چهارصد هزار مسلمان در میانمار باقی مانده است که نیاز است  وکلا به این گونه مسائل رسیدگی و روی آن کار کنند و همچنین دهها مسئله دیگر مانند بمباران های زمان جنگ تحمیلی در کشور وجود دارد که نیاز است روی آنها کار حقوقی انجام شود.

وی افزود: امروز با پدیده هایی مواجه هستیم که در زمان وقوع این حوادث بزرگ جلوه می کند اما باز هم نیاز به زمان داریم که تمام ابعاد این پدیده روشن شود.

سردار جزایری گفت:اگر به حماسه امام حسین (ع) دقت کنیم می بینیم که در آن زمان دشمن و یزدیان فکر می کردند که به هدف خود رسیده اند اما قرنها گذشت و انقلاب اسلامی رخ داد و ریشه انقلاب حماسه عاشورا بود.

وی افزود: آثار و برکات حماسه امام حسین(ع) قرن ها بعد آثار خود را نشان داد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیروهای کل مسلح ادامه داد:بعد از دفاع مقدس کشور ما همچنان با فشار ها و حجمه های عدیده دشمن مواجه بود و در برخی مواقع فشارها بر کشور آنچنان بود که اگر تجربه ایستادگی و آموزه ها و سرمایه های دفاع مقدس نبود کشور تاب مقابله با حجمه های آمریکا را نداشت.

وی افزود:اگر تجربیات دفاع مقدس نبود ما نمی توانستیم در دهه سوم و چهارم انقلاب در برابر آمریکا ایستادگی کنیم.

سردار جزایری بیان کرد: زمانی که دشمن وارد سوریه شد قرار بود دولت سوریه ظرف مدت چند روز ساقط شود اما امروز ما در سال پنجم مقاومت سوریه هستیم و کشور های مهاجم به وارد کردن کمترین خسارت هم راضی هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ نیابتی آمریکا پدیده ای به نام داعش شکل گرفت، ادامه داد: در مقابل آن یک بسیج مردمی جهانی با نام «مدافعان حرم»تشکیل شد که مبتنی بر آموزه های عاشورا،دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود و مدافعان حرم اجازه ندادند طرح آمریکایی خاور میانه بزرگ شکل بگیرد که البته آثار و برکات اصلی آن درآینده خود را نشان می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار