اهدای آمبولانس دریایی مدکندآلو به شبکه بهداشت و درمان قشم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آمبولانس دریایی شرکت مدکندآلو با هدف ارائه خدمات درمانی به زودی به آب انداخته می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،جهانگیر مجیدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این آمبولانس شناور پیشرفته از طرف مدیر عامل شرکت شناور سازی مدکندآلو با 700 هزار دلار هزینه به عنوان یک اقدام خیرخواهانه به شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اهدا شده است.

وی گفت: تجهیزاتی همچون دی سی شوک قلبی، مانیتورینگ قلبی، کیف احیا، اسکوپ، ونتیلاتور، پالس اکسی متر، ساکشن، لانگ بکبورد، کپسول اکسیژن، تخت بیمار و سایر داروها و نیز امکانات مورد نیاز اورژانسی به همراه کادر درمانی و ناوبری  برای این شناور تامین شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این شناور با بدنه فایبرگلاس در ابعاد 12 متر طول، عرض 60/4 متر و آب خور 1/1 متر با قابلیت دریابانی تا گرید 4 با استفاده از قدرت پیشرانه دو موتور 350 HP چهار زمانه یاماها در مجموعه شناور سازی مدکندآلو ساخته شده است.

 مجیدی گفت: این شناور  از ابتدا با هدف تولید آمبولانس دریایی در شرکت مدکندآلو منطقه آزاد قشم طراحی شده و دارای دو تخت ویژه بیمار و قابلیت حمل 3 خدمه ناوبری، 2 نفر کادر درمانی و دو نفر همراه بیمار است.

، شناور سازی مدکندآلو قشم با توان فنی، طراحی و تولید انواع شناورها، از سرمایه های ملی و منطقه ای کشور به شمار می رود که از سال 1385 در منطقه کندآلو جزیره تاسیس شده است.

انتهای پیام/ف

به آب اندازی آمبولانس دریایی مدکندآلو قشم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.